Waar een wil is tot goede dienstverlening…
Is een weg naar goede klachtbehandeling In ons vorige jaarverslag constateerden we dat er in Leidschendam-Voorburg nog een wereld te winnen is op het terrein…

Jaarverslag
Dit is het gezamenlijke jaarverslag van de Gemeentelijke ombudsman en de Jeugdombudsman 2019. Dit verslag belicht onze inzet voor mensen die vastlopen, variërend van burgers die verstrikt raken in bureaucratische processen tot kinderen die niet de benodigde hulp ontvangen.
Hiermee bieden we een gedetailleerd overzicht van de uitdagingen en klachten met betrekking tot de gemeente Leidschendam-Voorburg die aan ons zijn voorgelegd, inclusief de manier waarop we deze hebben behandeld.
Het verslag biedt een inkijkje in het dagelijkse werk van zowel de Gemeentelijke ombudsman als de Jeugdombudsman, met als voornaamste doel het verbeteren van dienstverlening en het aanpakken van knelpunten in het belang van onze gemeenschap.
Deel deze pagina
Is een weg naar goede klachtbehandeling In ons vorige jaarverslag constateerden we dat er in Leidschendam-Voorburg nog een wereld te winnen is op het terrein…
In 2023 kreeg de Jeugdombudsman klachten over veel verschillende onderwerpen. Wat opviel is dat deze klachten vaak voortkwamen uit situaties waarin de gemeentelijke dienstverlening aan…
In de afgelopen jaren zijn bij de Gemeentelijke ombudsman en de Jeugdombudsman relatief weinig klachten binnengekomen van inwoners van Leidschendam-Voorburg. In 2022 is het aantal…