Waar een wil is tot goede dienstverlening…
Is een weg naar goede klachtbehandeling In ons vorige jaarverslag constateerden we dat er in Leidschendam-Voorburg nog een wereld te winnen is op het terrein…

Jaarverslag
Yvette Nas blikt in dit jaarverslag terug op haar eerste maanden en deelt haar visie en plannen voor 2019. Tevens gaat Nas in dit jaarverslag in op de in 2018 behandelde klachten, deelt ze in dit jaarverslag de knelpunten die ze signaleert en denkt ze mee in het vinden van oplossingen hiervoor.
Deel deze pagina
Is een weg naar goede klachtbehandeling In ons vorige jaarverslag constateerden we dat er in Leidschendam-Voorburg nog een wereld te winnen is op het terrein…
In 2023 kreeg de Jeugdombudsman klachten over veel verschillende onderwerpen. Wat opviel is dat deze klachten vaak voortkwamen uit situaties waarin de gemeentelijke dienstverlening aan…
In de afgelopen jaren zijn bij de Gemeentelijke ombudsman en de Jeugdombudsman relatief weinig klachten binnengekomen van inwoners van Leidschendam-Voorburg. In 2022 is het aantal…